Yleinen

Maskun Jääkarhut ry
Tiedote helmikuu 2021

Jippii!
Kokeiluluonteisesti avaamme Jääkarhujen saunan 11.2.2021 lähtien kaksi kertaa viikossa erikseen varattavia saunavuoroja käyttäen.

Alueen kuntien ja kaupunkien sekä Aluehallintoviraston suosituksesta koronarajoituksia on jatkettu
28.2.2021 asti. Monet uimapaikat ovat kehitelleet erilaisia ratkaisuja saunavuorojen järjestämiseksi omien tilojen ja mahdollisuuksien rajoissa. Mekin Jääkarhuissa haluamme vastata jäsenten runsain mitoin tulleisiin toiveisiin saunan avaamisesta, tietenkin AVIN suositukset ja rajoitukset huomioiden.

Miten kaikki tapahtuu:

• Sauna on auki torstaisin ja sunnuntaisin alla olevien saunavuorojen mukaisesti.
  • Löylyihin pääsee VAIN varaamalla itsellesi tunnin mittaisen saunavuoron.
  • Jokaiseen saunavuoroon otetaan maksimissaan 10 henkilöä.
  • Vuorojen välissä on aikaa tulemiselle ja lähtemiselle, pidäthän huolen siitä, että saunot vain oman vuorosi aikana ja näin huomioit osaltasi koronarajoitukset.

Miten varaan

• Mieti itsellesi sopiva saunavuoro alla olevista. Varauksen voi tehdä aikaisintaan saunapäivää edeltävänä päivänä.
  • Tee siis varaus keskiviikkona ja/tai lauantaina klo 17-19 välisenä aikana soittamalla Saijalle p. 040 575 3605.

1. vuoro klo 15-16
2. vuoro 16.15-17.15.
3. vuoro 17.30-18.30
4. vuoro 18.45-19.45

Miten maksan
Maksut ovat kuten olivat ennen rajoituksia, eli jäsenille 4€/kerta, ei jäsenille 6€/kerta (lapset 2€/3€).
Maksuvälineinä käy käteinen, uimaliput ja liikuntaedut (liput sekä verkkomaksut).
Jäsenmaksuista löydät tietoa nettisivuiltamme www.maskunjaakarhut.fi /Jäsensivu

HUOM! Tälläerää viimeinen kylmäuinti ilman saunaa on siis sunnuntaina 7.2.2021 klo 17-19.

Saavuthan paikalle vain täysin terveenä. Mikäli tunnet mitään flunssan oireita, niin jätäthän uinnin toiseen kertaan. Huomioithan, että suosittelemme maskin käyttöä.

Maskun Jääkarhujen ry:n hallitus